Utseendet e inte allt på en annan människa!

Va nere i Falkenberg mellan fredag kväll och söndag kväll...

Fredagen gick till att umgås med min underbara princessa Nathalie som fyllde 1 år... stort grattis. de gillade som tur va det fina albumet jag gjorde till henne....

Lördagen träffade jag min kära vän Madde. gick i stan och schoppade lite sen blev det en lång fika på Stålboms. snackade om allt och inget va ju ett bra tagsen vi träffades. så munnarna gick . hihihhi
Så kom vi in på vilket inte e ovanligt killar =)

Satt och disskuterade utseende på just i vårt fall killar.
När man va mellan 14-20 va det ända man kollade på så va det hur killarna så ut  och allt vad de innebar.
Man brydde sig inte så mycket vad som fanns innanför pannbenet, vad de gjorde eller om de hade tjej eller inte...
Jo jag vet att man lekte jäkligt bra men tyvärr (vilket är bra) har människan känslor och ändå fick man känslor och blev sårad om och om igen men tur att man vart ung, ungt hjärta läker ju fort...

Så nu när man kommer upp i åldrarna vilket ja och Madde e i nu så fyller vi båda 25 detta året. och våra krav och mål har både sänkts och höjts...Det som sänkts är att utseendet e inte alltid allt, behöver inte alltid va den där vältränade killen med värsta musklerna utan en kille man kan lita på, vet var man har, respektera en för den man är och att man lever i ett jämställt förhållande.
Visst att utseende ska ju killen ha men kraven sänks medan det intelektuella höjs.
Visst skadar ju inte att han har en fin rumpa, ett par arbetarhänder och ett par fina ögon tur att man har hittat en kille som lever upp till mina krav. hihihi

Men har jag fel eller när det gäller krav på utseendet och det intellektuella?

Kvällen på lördagen gick till min kära mor som fyllde år, hade folk hemma eller ja vi vart 23 pers så det va en del och det va ändå inte alla.... smörgås tårta och tårta till anna mummsigt värre men ångest får man ju efter de men men tur det inte blir så ofta man syndar ochd et känner jag att jag e riktigt duktig.

Söndagen blev lugn packade lite, pratade men Dennis ett par vändor, åkte upp till Åsa sen blev det jobb i dag....

Idag spelar Dennis Super sixxxxxx i Estockholmo hoppas det går han väg och att kommer med i finalen i morgon hade vart såå kul för han...
Så man får se om han kikar förbi på vägen hem. hoppas på de. Saknar han sååå otroligt mycket har inte sett han sen julafton.
Jag åker ju inte ner till Falkenberg förrän den 16 jan och det e ju nästan 2 v tills dess. vill verkligen inte vänta sååå  länge för att få träffa han....
Saknar dig massa....

Love Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0