Säger bara smärta

jo då jag gick och la mig vid 22 sen tog det en stund innan jag somnade.
Vaknade vid 4 tiden vart vaken i 30 min somnade och vaknade vid 7 och kunde inte somna om för ryggen värkte oavsett hur jag låg. Som sagt bättre att sitta upp så det blev soffan nu.....
Ska göra lite äppelpaj till jobbet i morn hade jag tänkt slutar ju i morn....
Ska försöka göra lite nu innan 11, har jag så ofantligt ont då får jag ringa mig sjuk vilket jag inte vill.


Ja i helgen e ju dennis som sagt inte hemma åker i kväll och kommer hem söndag kväll.

I morn kommer mamma och hämtar mig, hon skulle hämta mat från Thaien här i Åsa de har såååå god mat. Ska bara äta och packa ut saker och sen åka hem till Falkenberg....

Kanske kikar in senare måste göra lite nu så man inte blir stel....

Love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0