Så jäkulskt skönt det ska bli

Ja nu har jag flyttat ner till min kära lilla stad Falkenberg igen , som det ser ut nu vill jag inte flytta här ifrån, men det får man ju se vart livet tar en..
E just nu hos mina föräldrar ska hem till Dennis i morn och fixa lite med mina kläder och så. Laga lite mat lådor hade jag tänkt men det får vi se vad jag hinner med, 
Men lite mat blir det till mig och mannen.

Ska bli så skönt att slippa pendla nu fram och tillbax på helgerna. 
Nu blir det bara en resa till , tillbaka till Åsa för att flytta mina sista saker.... Skönt att vi kan få mer tid tillsammans....

Sitter nu och kollar på Så som i himmelen som går på SVT1 så bra den e filmen.. bästa svenska film ja vet just nu...  Har man inte sett filmen e det ett måste...
Under texten e hur bra som hellst. alla kan verkligen känna igen sig på ett eller annat sett...

Kommer tillbax i morn och skriver mer e lite seg efter en dag på jobbet och sen pack och flytt.....

love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0