Nu är det inte långt kvar

Ne det e så nära att man nästan blir nervös vet inte varför, men man har ju vant sig att va själv här uppe och i lilla lyan, men ska bli skönt att komma hem igen. kunna mysa med D när man kan och inte bara på helgerna.
iof så ska mannen till  Eskilstuna och Gotland denna helgen och spela
sen helgen där efter va det tydligen super sixxxxxx i Esstockholmo vilket ja fick reda på i helgen som va, men det e ju bara till att vänja sig. Men bara man vet e det ju ok.



Här e han i spelar tröjan . bilden e hämtad från Falkenbergs BK´s hemsida kolla gärna in. :                                         http://www1.idrottonline.se/templates.

Ja nu får man kanske börja packa lite kläder med så man har nått att ha på sig hihihi ne alla kläder ska ju hem.

Idag har jag blivit färdig med en halv beställning.
Har inte skrivit detta här men jag håller på att sticka mobilstrumpor jätte fina blir de så håller jag på att göra nu tilll dennis och hans jobbarkompis i Djurgårdens färger blå, rött och gult mkt vakert blir det.
Har fått sålt en på jobbet me.
Sen har ja några som ligger här hemma så vill nån köpa en så hojta fixar ja de. =)

ska nana nu kram suz


Kommentarer
Anonym

Vad fina ni måste vara tillsammans! Mobilstrumpor? Ja de vore kanske nåt.. får vänta o se om jag bytar ut min som jag planerar inom en snar framtid, då skulle det sitta bra med en rosa a`la Suz-strumpa! :) KRAAAM! <3

2009-01-29 @ 19:49:45
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Anonym

Söt du e hihihi nu e det inte många dar kvar tills vi ska börja träna som F.n

2009-01-29 @ 22:26:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0