Laxgryta med potatis

Efter stor beslutsångest av vad lilla jag skulle göra till middag blev det laxgryta.

Skala potatis och satte de på plattan.
Stekte först en halv hackad lök.
Den delade jag den tinade laxen i bitar stekte den, när den va färdig la jag i löken, creamfraich, lite vatten och mina favorit grönsaker. Frusna från findus Mexikana heter de det e brockoli, majs, paprika mkt gott.
när det kokat upp och grönsakerna tinat upp. Glöm inte att krydda, salt, citronpeppar, pressad citron, persillade. smaka av..
När allt e klart perfekt att hälla upp på tallriken och äta mumms.....



Japp i går blev biljetten beställd tills på fredag tar bussen från åsa till kungsbacka kl 17:18
Sen blir det tåget kl18:00 till Falkenberg...skönt att komma hem..

Ringde vikariepoolen i dag ska prata med chefen den 2 februari hoppas man kan få jobba som tim på dagis ett tag...

Satt precis och kollade på Platsbanken efter jobb. hittade ett som personlig assistent till en funktionshindrad 2 åring..har stor fundering på att ringa och kolla vad de e de söker mm
Hade vart så kul och testa nått annat.... och de bor i fbg oxå perfekt.
Fasen nu snurrar det som den i huvet igen...

vad ska ja göra e villrådig HJÄLP mig snälla någon !!!

love suz


Kommentarer
Jen

Duktig du är som lagar mat! Säkert år o dar sen jag gjorde det, iafl från grunden :) Mmm. Finns många möjligheter "där ute" ... ta din tid o känn efter bara. O plinga mig när du är nere så vi kan ta fikan ;) KRAM

2009-01-14 @ 16:39:48
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0