Körslaget och Team Wells!!

Blev det i går kväll mkt trevligt...
Dennis svängde förbi jobbet i går vid 14 tiden och hämtade nycklen till min lgh. Så när jag kom hem låg han och kollad intrenet i soffan.
Så det blev en snabb dusch för min del sen åkte vi till Ica och handlade lite så blev det Taco på menyn, sen blev det helt klart Körslaget hejade ju så klart på Team Wells och falkenberg.....

Men det va svårt i morse å gå upp när Dennis låg kvar ville bara va kvar i sängen, men ja e ju tvungen att jobba så nu e jag hemma igen men ska till bax kl 16:15 =( vill inte men e tvungen....

Så nu får man inte se dennis förren på fredag kväll such men det får gå ha ju myst med han i 2 dar nu =) hihihi....
Puss på dig...

Så nu ska jag göra lite mat och slappa en stund till

kram suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0