Känner verkligen att livet går åt rätt håll, 2009 börjar bra

Har en underbar kille som jag e så kär i. Känner sig som (min bror kallade oss) om att man e 15 år igen.

Som de sa i en film jag gillar Så som i himmelen......(kan inte det riktigt ordagrant)
Han säger: När vet man att man är kär?
Hon svarar: När man tittar på personen eller ser den får man fjärilar i magen. Då vet man att man e kär.
(typ )


Har sen oxå troligtsvis fått bort min lägenhet tidigare än väntat skönt det..

Slutar snart mitt jobb med skönt det, visst trivs på jobbet men inte med mig själv i åsa, saknar alla i fbg mest dennis och min familj vänner och mina söta "barn" ......

Hoppas att mitt liv fortsätter mot toppen av isberget.

Så när jag kommer ner till fbg blir det hård träning på schemat och det måste jag mår ju dåligt av att inte få röra på mig...visst att jag kan ut och gå men vill träna på gymmet.... så svetten lackar hihihihi

Så snart e oxå januari slut och snart e sommaren här... har starka funderingar på att satsa på Beach 2009... ;)
så man får inte ligga på lat sidan hoppas man fixar det mellan februari till juni......ska ge mig FAN på det.,...

Love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0