I wish my time just flys by right now

I dag kommer mamma upp eller ja om en stund.
Ska ta med sig lite saker hem så man slipper packa allt på en dag och det bli så stressigt.. mkt snäll av henne =)

Satt på jobbet i går och räknade ut hur många dar jag har kvar är upp... 20 dagar och 12 arbets pass. shit det e ju inte mkt yippie.....
Dagen i går på jobbet va förfärlig känndes det som...
visst tiden flöt på jobbade med 3 fasta så det va skönt men vi har en gubbe som e sååå hemskt otrevlig.. klagar på allt och inget allt jag gör e fel. vi vart ute och gick han klagade till och med på att jag gick försakta och att det blåste för mkt... hallå e jag nån jäkla väder gud eller NEJ sorry..... Han sa till mig säkert 4 gånger men susanne du måste ha gått upp ett tar kg syns på magen på dig. 3 gången sa jag att nu får du va tyst vill inte hör det en gång till och om du vill veta så har gått ner 3 kg sen jag började här.
Skulle jag få hade jag sopat till mhan men det får man ju inte blir så JÄ..a frustrerad . jo jag vet att han e dement men AAAAAAA....
Så nu har jag spytt galla över han.....
 ne nu kom mamma
so long

Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0