I just can´t stand it

Vaknade i morse med värsta ryggsmärtan i höger skuldra. trodde jag skulle dö. när jag sen skulle hoppa in i duschen kunde jag inte lyfta höger armen till räckligt högt för att schamoonera mitt hår. such säger jag bara.

Blev bättre under dagen.

Va ju tvungen att städa, laga mat och handla. Va jobbigt men gick....

Ne nu ska jag sluta klaga.

Nu e biljetten beställd till världsmetropolen Falkenberg hihi bussen till Kungsbacka kl 17:18  sen blir det tåget 18:00.

Så sen kl 18:38 kommer jag till Falkenberg och då kommer babe och hämtar mig =)

Fan min lördag e helt speckad så jag börja bli stressad.
Ska kolla bowling. pappa ville att jag skulle kolla när de (Farmalaget) skulle spela detta börjar kl 10
Sen ska Dennis spela kl 15:20 .

Sen blir det en överaskningsfest för en gammal klass kompis vilket jag inte vet tiden än och jag känner mig smått stressad, sitter och känner att jag inte hinner att jag bara springer runt och virrar......usch ångest

hade vart skönt att bara vatt de lugnt vi får se....

Söndagen blir hoppas jag en slappe söndag för jag åker hem på måndag skönt får man mer tid med babe...
Jobbar kvällen, usch att man e tvungen att jobba denna veckan som sista veckan. detta e den vecka jag jobbar som mest fast iof jobbar jag bara tills på  lördag den 31jan. och slipper söndagen som e jobbigast delad tur urk. 7:15-12:15 pause 16:15-21:15
Väldigt skönt from i dag har jag 7 arbetsdagar kvar yippie


Nu till nått helt annat !!!

Läste på Aftonbladet innan i dag och hörde nu på nyheterna att from 1maj får även homosexulla ingå äktenskap står det i motionen som Centern, Moderaterna och Folkpartiet presenterade i dag. Dettaär en linje för regeringens betänkande.

"Människor i fasta parförhållanden har, oavsett sexuell läggning behov av att manifestera sina känslor och sin önskan att leva tillsammans", står det i motionen. Tiden anses därför mogen för en könsneutral äktenskapslagstiftning.

Herre gud hur bra som hellst ju... Det som vill gifta sig i en kyrka ska få detm neb det finns ju säkert praäster som sätter sig i mot men de kan ju inte sätta sig i mot ett regerings beslut.
Varför ska inte alla få gifta sig ... så glad för er skull....
Har några homosexuella vänner och de e säkert glada över de ev beslutet....

Kram kram
Suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0