Hela jag ler

Jobbat i dag  , jo med min onda rygg men satt vak största tiden skönt de.

Kom hem och börja messa med D some på väg i en buss upp till Eskilstuna för att spela bowling i morn.
messa fram och tillbax så fråga hem mig vart jag skulle sova i morn natt -  "hemma eller hos dina pärnon"? jag svara - hemma.
D: - "vart e  hemma då?"
Jag:- "hihi ja om jag får kalla hemma hos dig som du just gjorde"?
D:- "klart du får :) du är ju där du kommer vara ändå."

Skönt det känns att han vill att jag ska kalla hans lgh som hemma <3
 ler hela jag nu.
hihi.

Han skrev me - ja ha nu får man se hur lgh ser ut när jag kommer hem.....han tror väl jag kommer flytta in masa grejor men som ja sa bara mig och kläder nu sen får vi se vad som jag får in hihih ne han e inte så svår ......

Ne he nu ska jag gå upp och sova och drömma sött :)

kram Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0