Does blonds have more fun?

Yes i think soo..

Har stora planer på att bli blond igen saknar det faktiskt.. Får nog kolla in hos Catrine och beställa tid visst att det kostar multum men hon vet och kan mig och mitt hår...

va ju i fbg på en visit. mkt trevligt. Men iaf så när jag lånade jag dennis data och skulle stänga ner internetet och där va lilla jag om blond som skrivbordsunderlägg. =)

fick man sig ännu en tanke ställare på att bli blond igen.....



Fasen vad duktig ja vart idag då!! jobbar mellan 7:15 - 14:15,  tvättat lakan, renbäddat sängen, bakat bröd och gjort matlåda.
*klapp på axeln*

bestämde med Jennica i går att vi ska ta tjuren vid hornen och träna gärnet när jag flyttat ner. Vi ska köra beach 09 hihihi... ska bli super kul.

Saknar dennis men får ju se han sanrt igen hihi =)

love suz


Kommentarer
Jen

Absolut vännen, nu är det ingen återvändo! Blod, svett o tårar... man attans så heta vi kommer bli ;) Kramar!!

2009-01-19 @ 22:09:11
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0