Björn Borg. =)

I dag på Fm gick jag och dennis ner till stora staden och fikade på Falkmanska mysigt =)

Sen gick vi i affärer och kollade lite jag ville ha ett par nya skor. Första affären vi gick in i va Anderbergs på Kronan. Gick fram till rea stället och där stod dom, skorna jag kollat in länge..
                               ↓



Visst e de snygga gillar de skarpt . =)

Fia nu köpte jag dem hihhi=)

Kul att titta de på rean me. kostat 700 kr jag jag gav 400 tycker ja e rimligt. hihih

Ne nu ska jag ner till Bowling hallen och kolla på Dennis och de  andra killarn för de har match i dag ...

See u when i do

Love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0