A weekend with my loved ones

Sagt som det va sagt så kom jag med tåget kl. 18:38
D kom och hämtae mig ter en tur till affären och  stopp på bensinstationen blev det mat hos mamma och pappa.

Sen åkte vi hem och kolla lite på tv och myste =)

Lördagen blev lite stressig men både pappa och farmalaget vann. 
När det va färdiga blev det en tur ner till staden för att inhandla lite dricka till kvällens bravader. Sen ville Dennis hitta nått till kvällen gick in på brödernas jag hittade en snygg röd rutig skjorta som han fick testa satt som en smäck, (säger bara HET fasen va fin han va i den) sen hittade broder min en till skjorta till han i vit svart randig jätte fräsch, sen åkte vi till mor och far och slappade innan jag körde ner Dennis till stålboms för fika och snack med laget , fast iof har jag inte en susning om vad som försegår när de fikar hihihihhi. 

Sen blev det bowling igen.
Dennis och A-laget vann så det va ju kanon, han va näst bäst på 944 riktigt bra grattis.. sen blev det fart på han hihi kom ner i den röda skjortan hihihi säger det igen HET.
 sen blev det snabba ryck till festen och vi hann innan de kom puh. God mat va det trevligt..
Harrys stod på schemat efter riktigt trevligt träffade Mikael och hans syster Elisabeth och hennes vänner. riktigt trevligt, för er som inte vet e Mikael Dennis bästa kompis, Elisabeth e Mikaels syster.
Sen träffa vi Alex min kusin från Getinge och en kompis till han Savi hur kul som helst inte setts på sååå länge....

Söndagen blev det slappt, gick till mor och far för att hämta bilen, blev bjudna på mat från laxbutiken pappa har vunnit llite pengar på travet så vi firade lite gott som den va det med lax.

Så i dag ska mamma köra hem mig till Åsa börjar jobba kl 16:15-21:15...

Så so long kizz suz


Kommentarer
Jen

Väntar på att du ska komma hit för gott :) Kram!

2009-01-27 @ 15:00:45
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Suz

Jo jag kan säga att jag längtar med kan jag säga =)

2009-01-27 @ 21:23:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0