Våran första alla hjärtans dag

Först i morse vart vi och slängde lite saker på tippen sen åkte jag och mannen till Ullared och fyndade lite smått och gått.

Nu har vi precis ätit en god mat och väntar på den underbara äppelpajen ska bli klar denna gjord i min ♥ formade pajform.




Till Dig Dennis
Är så glad att vi tog mod till oss i november och började träffas el ok jag. Du hade ju sen ett tag tillbax kollat in mig :)
Nu när vi bor ihop känns allt så rätt och så bra.
Jag längtar efter dig när du inte är hos mig, vill bara krama dig mer och mer när vi är tillsammans.
Det jag vill säga till dig är att
Jag älskar dig, mer och mer för varje dag som går, du betyder väldigt mycket för mig.
Din Susanne

nu ska jag logga ut och mysa med min älskling love
Suz


Kommentarer
Jen

Awwe! vad gulligt skrivit, o vilken söt form! :D Puss o kram!

2009-02-15 @ 11:47:19
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0