Mysig fika

I går fick jag jobba vilket va kul, men det stora men det fanns ett Men. Efter middagen på jobbet började huvudvärken komma.
Hade en pullserande kännsla i heela huvet hela dagen. Fatta inte varför, hade ju ätit mat vart ute med barnen i sammanlagt 4h , på min rast va jag ute och gick och cyklade hem. konstigt....
D undrade va det va med mig när han kom hem va helt slut. efter lite mat lagande vilket tog i mot men blev bra och D hade kommit hem från träningen somnade jag i hans knä :) mysigt... vid 22 va den borta huvudvärken.

Nog om de.

I dag fick ja med jobba :) skönt att jobba en kort dag i bland. jobba till 13:30 eller 13:45 fick stanna kvar lite de andra fröknarna kom ju sent :( men stress cylkade hem bytte kläder, så man kände sig lite fräsch när man skulle fika med Fia och hennes underbart söta barn .
Det är så roligt att träffa henne och sitta och snacka lite skit fast jag vet att hon tyckte de va jobbigt att "basse" va jobbig men alla barn e det ibland men hon e söt ändå :)

Jag beundrar verkligen dig ska du veta, va 18 år och få sitt första barn klara det hur bra som helst,
få barn nr 2 vid 24 årsålder
skaffa en större lgh och fixa och dona tapetsera och lägga matta mm .
Du e verkligen en stark människa skulle vilja va så me....
Många kramar till dig min vän :)
Kryp in på hennes blogg och se (klicka bara på hennes namn högre upp)
Tack för det fina du skrev om mig :)

Efter den mysiga fikan begav jag mig hem och satt mig vid datan och slappa till D kom hem prata lite sen däckade jag i sängen.
Vaknade till efter en liten stund hann prata med D innan han begav sig till träningen....
Jag skulle me eentligen tränat i dag men orkade inte känner att jag vill inte stressa.
Maten skulle ju fixas me...
Gjorde en kyling paj som jag precis tog ut ur ugnen....

Ska väl plocka lite här , känns som ett bombnedslag. nej det gör det inte men vill inte se massa saker överallt. iom att vi bor på en någorlunda liten yta 2 pers finns det ju saker hela tiden men mest kläder. rätt skönt att ha ordning...
;) Ja vet att jag e petig i bland  hihih

Gud vad jag längtar till sommaren , slippa ta på sig en massa kläder som tjocka vinterbyxor för att inte frysa ihjäl....
(skulle lagt in en bild från i sommras men sidan ville inte upp morr får ladda upp den senare ;)


Love :) Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0