To be or not to be

Ja precis..

I dag e jag något ;)

Efter bowlingen i går blev det stek och potatis hemma hos mor och far...
När vi körde dit va det ju värsta stormen ju.... snö utav bara F..

Maten vart super god. bra jobbat ;)

Senbegav vi oss hem igen för det stod 2 bowlare ochväntade på att vi skulle komma hem för tydligen var det fest hos oss ;) .
Nej men det va jätte trevligt. det va väl sammanlagt 9 killer och lilla jag.. Som alla säkert förstår blev det en hel del bowling snack, vad annars. man satt är och tog in alla små koder de har i bowling hiihi....

Sen gick Jo vi gick ner till stan ni läste rätt.!
Jo det snöade utav fasen..
Det lev en snöig tur till harrys ..jag trodde alldrig det att det skulle va mkt folk där såhär innan löning men ack vad fel jag hade det va faktiskt en hel del folk...

Så idag blev det städ time när vi äntligen vaknade kl12 gött de e att slappa. och ligga och dra sig.....
så nu e är tom ny torkat golv...
Så snart ska vi börja tvätta för att vara exakt om en timme... :( inte alltid kul men ont nödvändigt......

Satt och läste min kompis  Fia     ´s blogg. det e så kul och se deras utformning av deras fina lgh/hus ;). Nu e Fia så duktig att hon tom börjat tapetsera heder åt dig You go girl vete fasen om jag skulle palla det hihihi..
Fin du blev i håret Vännen...

Nej nu kallar colan ;)   

Love suz



Kommentarer
Fia

Tack snälla du=) Ja både håret o väggarna blev bra! jag är löjligt nöjd ska jag säga=)



Puss o kram!

2009-02-22 @ 20:38:46
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0