Snart e det väl min tur med?

Ja hopp jag blir friskare snart så även jag kan börja träna igen... jo ja blir lite avis på D som åkte i väg innan för att träna.. vill bara komma igång och känna mig fräsch i kroppen igen. Så peppar peppar ta i trä....


Jo det blev 2 limpor bröd och 12 tekakor gjorda innan, men dock bara en mat låda till mig i morn om jag nu få jobba. På ett sätt hade det vart skönt att ligga kvar med D som har sov morgon för i morn ska han och fredrik dra till Sthlm för att spela super sixxxxxx.

Men det skulle inte förvåna mig om de ringer mig i morn kl. 7 men vi får se.....


Måste bara säga att: Så här bra som jag mår just nu och kännt några månader va det länge sen jag kännt och jag har bara mig själv och givet vis D att tacka för..♥
Hoppas att det fortsätter på samma väg :)


♥♥ Suz



Kommentarer
jen

Hehe, lugn... på måndag drar vi ju igång vännen!! :) Kramar!

2009-02-05 @ 22:51:53
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0