O yes blonds do have more fun

I alla fall om man frågar mig :)

I morse va jag hos Catrin (min frisör) och la i en del slingor, jo så ljus e man nu igen.
som jag sa till Catrin jag har verkligen saknat att va blond.
Har ju bara vart brunett sen oktober. hihihi

Det bästa av allt jag har inget sagt till D heller, hihi skjosigt....
Han kommenterade herr om dagen Jag undrar när du blir ljus igen?

Jupp nu e jag de. lägger in ett kort senare...

Så nu har man städat så det står härliga till. dammat, dammsugit, torkat golv och städat toan.

Så nu står även taco pajen i ugnen mumms ;9

Så nu ska jag väl fixa mig lite antar jag väl om en stund milene kommer ju inte förrens vid 19....

Ja tyvärr gick det inget vidare för killarna 2 i huvudstaden. :(
Så de är på väg hem nu skulle nog va hemma vid halv 9 , kul då får mannen träffa Milene me ju super kul....
sen blir det väl ev utgång.

Love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0