Min dag 16/2 - 2009

Vaknade ju som vanligt när mannen gick upp och kunde inte somna om.
Låg och drog mig lite sen gick jag till tvätt stugan i hopp om att det fanns en tid i dag för vi har ett berg tvätt.
Men till min förvång fanns det tid mellan 12-17 yes ....vi hade tid på ons kväll men skönt att få det gjort.

Så nu vid 10 tiden kommer mor min och hämtar mig för att ner och svettas lite ;9 på Sheshape. got det nu börjas det igen med träningen ..träna träna ... måste bli fit ju.
Känner mig ok men finns alltid nått som kan bli fastare hihih asg...

I går vart vi i min gamla lgh i Åsa och rensade ut alla sakerna , gott att bli av med de...nu e det bara städningen vi får ta en dag i mars. fick sålt min madrass till de me gott de....
Men i vår lgh blev det jätte fint. gardinerna upphängda , sakerna någorlunda på plats...
vi tog ner mannens fina runda bord passar bra till stolarna...
Tack Dennis , mamma , pappa för hjälpen.

Älskar dig Dennis....

Puss kommer tillbax...sen

Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0