Måndagen den 2 feb

Åkte (läs cyklade hihi) till mina bröder för att kolla läget.

Hämtade lite saker som behövs å som termo brallor , det e ju svin kallt ute om man ska leka med barnen tänker jag inte frysa a big NO NO! Så e blir full mundering. mössa vantar, termosar, vinterjacka .hihi
Hämtade även lite koftor jag kan jobba i...

Sen blev det en lite tur till staden gick och kollade lite i affärer, vandrade in på Duka för att kolla på duk hittade en fin löpare i plommon färg , så nu e det bara att stryka den och lägga ut den på bordet. få se hur det blir.
Men iaf ...
Sen vid 16 tiden träffade jag Jennica på en fika för på The Lounge. Kul och se henne igen va ju ett tag sen. satt och snackade sin blev det mer kik i affärer och Jen findade på Kiks bra jobbat, hihihi Tack för i dag bruden....

Kom hem så blev det till att fixa till maten skönt att slippa göra allt själv ;)

Sen fick man proppa i sig 2 panodil för rygg fan börja smärta igen vet inte vf det ska komma på kvällen för *förvirrad*

Nej nu ska jag va trevlig mot D som iof sitter och spela poker på Facebook... skönt att va hemma Puss

Sov så gott love Suz <3



Kommentarer
Jen

Tack själv vännen! Aj, undrar vad det är med din rygg?.. Hoppas det går över snart o inte är något allvarligt! Kram!

2009-02-03 @ 13:07:03
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0