Kanske vänder turen ändå

Efter fått i mig lite frukost .
Pratat med min mormor som ringde och ville kolla läget . och packat väskan be gav jag mig ner till stan på cykel.
Det ända jag kan säga e att ja det e ju inte sommar. burr snålblåser så det sticker i kinderna... men väl framme efter 5 min cykel tur var det bara till att bya om och köra gärnet på ett tomt gym. gött de i bland....
Stod 25 min på crosstrainen. sen blev det 2 varv på easylinen....

Väl när jag skulle börja på easylinen träffa jag Solvig (det e fredrik s svärmor ..han e kompis me dennis) (brukar tjöta med hennes dotter i hallen) och vi börja prata jobb.
efter en tids prat ringde hon gladligen sin chef inom handikapp omsorgen så jag fick komma och prata med han om att ev va vikarie på olika gruppoende mm.
Riktigt trevlig man, han fick mina uppgifter så får vi se vad som händer, förhoppningsvis ringer de väl....

Nu ska ja sätta mig till rätta i soffan , sätta på lite te och värma upp mig innan jag måste gå till affärn och köpa potatis så mannen har nått att äta i morn på jobbet. Nej han ska inte bara få potatis blir lite köttfärslimpa som e i fysen...

so long ses sen kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0