Kallt och snön bara singlar ner på marken

Vaknade till när D´s klocka ringde somnade om vid 7:15 kände tt jag kunde ligga vaken lite ifall de skulle ringa från poolen men ack så fel jag hade.
Gick upp ur den sköna sängen vid 8 orkade inte ligga längre

Igår vart jag i stan med Emelie och Åsa var och fikade/åt på Falkmanska mysigt va där i ca 2 timmmar, gick affärer och strosade.... Va på duka och ittade en klar tulpanvas. billigt och bra.
Sen blev det promenad till blomsterlandet och köpte 2 buketter tulpaner jätte fint blev det till den lila linne duken.....

Ja ha vad ska jag gör i dag då?
Ringde mina kära föräldrar precis min far fyller 55 i dag Grattis pappsen.



Jag och pappa i sommras.

Ska väl hem till mina föräldrars hus och baka lite bröd. Sen blir det att göra lite mat me skönt att ha färdiga mat lådor i frysen....

Sitter och tittar ut och snön bara trillar ner så försiktigt, riktigt fint saknar snön faktiskt jo det e sant. (jag e sommar människa ut i stor tån) Blir lite avis på mina föräldrar som e och åker skidor. Där e det kallt och inte mkt folk....

Kollar in senare ska hoppa in i duschen nu. puss Suz <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0