Hemma igen :)

JA ha nu har man ju slutat i Åsa ....


Sagt som det va gjort , så i går blev det fixande i lgh , fixa lite i garderoben så jag fick in lite kläder me, städa köket diska mm, ok jag plockade och dammsög och orka golven här i hela lgh.

Känner mig riktigt nöjd.

Fixad en mat låda till D oxå .


Idag har jag redan vart och pratat med chefen för vikarie poolen inom barnomsorgen här i stan. Gick jätte bra , hon sa att det kommer bli mkt jobb för oss för det e många som ligger i magsjuka och hemma för vård av barn. Riktigt bra att får jobba lite med de små liven.


Så nu får vi se vad som händer i dag...


Jo min Kusin Emma och hennes Jesper har förlovat sig så roligt gla för deras skull :) love is in the air hihihi...


See u


Suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0