Helt otroligt!

I bland undrar säkert folk va felet ligger hos mig.. Fan felet hos mig e när jag har pms äter jag fan hela tiden vilket jag inte ska göra.
jag är sugen på nått hela tiden i bland får man ju fasen stoppa sig..

Hade en person med barn sett mig hade inte förvånat mig om de hade slängt in en kommentar om att susanne e du gravid eller så som du äter
Har man den tanken i huvet står det inte rätt till fasen suz ta dig i kragen *bitch slap*



I morse när jag vaknade singlade snön ner , det har så got som snöat hela dagen...visst har väl vart ett uppehåll på x antal timmar. men det e ju bara så mysigt....

gick ju till träningen i dag , träffa mamma på vägen, vi gick förbi en kulle där många bar åkte pulka med sina föräldrar och sina små söta kompisar.
Det e så mysigt att höra deras glädje tjut när de åker ner för kullen....

Sitter nu i soffan kollar på Du är vad du äter och kollar ut genom fönstret och ser som sagt snön singla ner...har funderingar på att ut och gå en runda men vill inte gå själv precis....inte i mörkret...




Min bror kom förbi innan hans och D ´s träning satt och snackade lite skit sen fick jag äntligen han till att skaffa Facebook. hihi även han e lurad dit , fatta egentligen inte varför man skulle gått me man blir ju fast, men sen hittar man gamla kompisar, klasskompisar sen barnsben mm. Det e ju faktiskt kul...


Nej nu ska jag väl kollafärdigt på tvn slappa lite innan mannen kommer hem..

Puss babe

POK


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0