Hård träning

Ja det har det verkligen vart sen i måndags. tränar i 4 dar i rad..
När vi kom till sheshape så sa Annette som jobbar där - men susanne e du här igen?
du måst vila i morn muklerna måste vila lite.
Och tyvärr får de väl gö det... man får ju värsta abstinensen av att träna har gått me värsta träningsvärken i 2 dar men det e gott då vet man att man lever .hihihi

Jo jag köpte faktiskt orkiden jätt fin och liten orkide. hihi

I dag var jag hos fia med familja och kollade in deras fina lya, fick se bilder från hur ursäkta förjävlig den så ut innan, men nu e det riktigt fräsch fast den inte e helt färdig ett rum och lite lister som ska fixas, men de e så duktiga så och grymt fint bli de...
Sen gick vi (jag, Fia och sötnosen Zion) till Stålboms och fika och sakade massa lika kul varje gång att träffas ...Kram kram till er....

sen gick jag till Selekt skulle kolla soffa, men trotts rea ligger de på 5 - 7 000 och uppåt hjälp säger ja...kikade lite på blocket men hittade inget med Wow faktor....


sen gick jag hem och fixade mat... gissa vad det blev....

Köttfärslimpa, potatis och sås. va inte så svårt att göra som jag trott.

hoppas D gillar de me...för fasen va god den blev.


Så sen blev det ju träning som sagt med Jen. 3 varv på easylinen och 15 min på crossen...




Kommentarer
Jen

Är sjukt stolt över mig (o dej) som kommit igång! Nu får det forts så bara! Kramar till dig o ha nu en uuuuunderbar helg så ses vi i nästa vecka! Kram!

2009-02-13 @ 10:40:43
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Jen

Trevlig alla hjärtans dag babe! Puss

2009-02-14 @ 13:50:23
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0