Håller tummarna

JA nu vart mötet gjort med verksamhetschefen och en samordnare.
Satt och pratade i säkert i 1 ½ tim men mkt trevligt och givande.
De berättade om verksamheten om brukarna i korthet....

Så nu bestämde vi att jag ska gå brevid på detta gruppboendet den 5 mars så får vi se sen vad jag tycker om de. om det e nått för mig....

men vem vill inte ligga på stranden i sommar med brukaren och bada och fika i ca 2 h och sen på köpet få betalt? eller åka till danmark och dricka vin och slappa en helg och få betalt? bara undrar jag iaf hihihhi kul att hitta på nåt .....

Nej men det ska bli väldigt intressant att jobba med autister.......
Man får se vad tiden och livet utvisar för mig :)

nej nu ska vi se om vi ska börja planera lite mat till i kväll ev kanske taco mumms ;)

Ses sen
PoK


Kommentarer
Jen

ahh låter ju superbra babe! trevlig helg söt, kraam!

2009-02-21 @ 07:07:40
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0