Gårdagens och dagens att göra

I går blev det tyvärr inget jobb heller :(

Men blev i stället.

¤Träning på She shape fasen vad det va gott att röra på sig igen.
¤Gick till optikern för att fixa mammas glasögon som vart hels snea sen en rejäl vurpa i skidbacken. Värsta blå tiran.
¤Sen bjöd min söta mamma på lunch på Grand hotel mumma.
¤Tur till Kiks, hittade en bra fundation Isadora faktiskt.

 

¤Sen följde jag med hem till mamma satt och snacka lite.

Tanken va att jag och D skulle till Gekås  men ja va ju smart att kolla tiden när det stänger och givetvis 18 skit.
Men åkte till Jysk och kollade lite.



Idag blev det inget jobbheller morrrrr

¤frukost först
¤träna vid 10 tiden
¤sen tvätta mellan 12-17
Sen får vi se vad som händer i stan hihi

Kram suz


Kommentarer
Jen

Men yo, jag vill ju träna imorrn!

2009-02-10 @ 12:59:27
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0