Gårdagens mys ;)




Jo då det te och muffins och kakor innan jag gick i väg i går till affärn.....Jag bara älskar de termomuggarna (känner ju inte värmen igenom, men som min bror kommentera man kan ju inte värma sig på muggen *ler* bröder.)

                           
Man måste ju har nått att myssa med när man hade tränat innan på dagen och nu vart D i väg , vad kan bli bättre till Grays anatomi, skvallret fick bli i pauserna ;)

Sen är D kom hem blev det faktiskt lite vitlöksbröd va så sugen, vad kan man göra när man precis hade fått sin mens man e ju sugen på allt. ;)

I går kom D hem lite senare än vanligt visste inte vad ´han skulle göra men hade mina funderingar han va så hemlighets full hihi.. Så när han kom innan för dörren jo jag hade rätt han hade vart oh klippt sig. jätte fint blev det ...han sa att han hade gjort det för min skull hihi puss....sen kvällen innan hade han rakat sig så där jo bara jag gillar det ..... puss puss jag behöver inte säga mer hihi *asg*

Nej jag åter kommer senare måste fixa mig för jag ska snart träffa mor min för vi ska ner och träna lite :) hihihi igen ...säger ju att jag vill bli fit till sommarn.... Måste iof tänka mig för med maten men e väldigt duktig ...fasen jag tränar ju 4 ggr / v. vore F.N om man inte kunde bli lite fit....
Annars blir jag knäpp.. morr

PoK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0