En kväll med taco och röd vin

I går kväll blev det taco , mysigt att göra de tillsammans.... gott att göra mat och dricka lite vin till mumma...

När vi satt oss för att äta vid halv 7 tiden fans det ju som vanligt inget att kolla på, på tvn, så D satte på en film som jag örst vart lite skeptisk till ..typisk killfilm menn gav det enchans och den va faktiskt helt ok,

Den heter Death race, handlar om en kille som blir ditsatt för mordet på sin fru och hamnar givetvis på ett av usas värsta fängelse som ligger på en ö.
Så där får man följa hans tid vill inte säga för mkt om ni vill se den....  det e verkligen en bra killfilm....

I dag blir det som många andra helger bowling på schemat, men det e rätt kul att kolla faktiskt...
först blir det ev en koll på bror och far och de andra grabbarna i Farmalaget som möter getinge , i dont have to say no more..... 
Sen e det D´s tur med grabbarna grus i A-laget att slå skiten ur Nobel...



Det e rätt komiskt ...
Vi sitter båda med varsin data i knät , jag blogg och D spelar spela på Facebook.
Det enda som hörs e tvn som står på och musiken från spelet D spelar..
Kollar upp på varandra i mellan åt så vi vet att den andra lever hihihi.......



Nej tillbax till verkligeheten nu ska jag fixa mig lite och fixa mat för sen ska jag köra D till stålboms för de ska "fika" innan de spelar..
;)

puss


kram kram Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0