En bit kvar till våren och sommaren


Liten bild sen i sommras


Man längtar verkligen till våren och sommaren speciellt när det bara regnar och regnar....
Tänk va skönt det e att slippa alla kläder och kalla kvällar....
när ma kan sitta ute på kvällarna och grilla, va ute och gå sent på kvällarna utan att frya ihjäl, ;)
Jo jag vet att min mamma tycker att jag e född på fel sida jord klotet hihih stämmer ju e sommar människa ut i fingerspetsarna *ler*

Idag har jag vart riktigt duktig tränade mellan 9 - 10:30 riktigt skönt.
Sen efter mkt om och mkt ork tog jag mig i kragen och städade lghten skönt att få det gjort.

Nu har jag även ringt till mammas chef och ska dit och prata med henne i morgon , vi får se om jag ska gå brevid där ska ju testa i ljungby först. skönt att va eftertraktad hihi *myser*

I dag bestämdes att vi skulle åka till Värnamo till en kompis till D.
Som det ser ut tar vi bilen ner till malmö för att D och killarna ska spela match sen blir det en bil tur efter matchen till Värnamo för att träffa hans kompisar ska bli riktigt kul och veta vilka han pratar om....

Ska snart vandra upp till Willys för att träffa D och handla lite mat e lite tomt i frysen efter man gjorde en kycklingpaj i går... mumma. hihi

Over and out Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0