Balsam incidenten

Jo jag hade det i går låter hur kul som helst.

I går hade jag glömt att köpa nytt balsam , till råga på allt kommer jag på det när jag väl ska använda det... men hopp fulla lilla jag tänkte att - jo men det kan ju fixa sig ändå.
Fasen vad man ska va positiv då.

Men ack vad fel jag hade ...kom ur duschen skulle borsta mitt vackra blonda svall kom borsten igenom ja efter 15 MINUTER´s hårda kamp jag e inte öm hårad men ont gjorde det....

Vem va så smart och glömde det i gen i går och inhandla det...jo JAG. så man fick så vackert palla på sig lite kläder i morse ok eftermiddag och gå upp till Willy´s kände sig lite mått ofräch men det fick jag ju ta...

Nu e man en glad människa igen med balsamet ur sköljt och håret lätt genom borstat .....

De säger att diamonds are a girls best friend...... ja inte i vissa fall då e det Balsam hhhihi *asg*

PoK Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0