Tiden som gått

Nej då jag har inte trillat av pinnen men har inte vart motiverad till att skriva....

under senate tiden har:

* Jag vart på julbord på Brasseriet med jobbet mkt trevligt å god mat..

* Vart på Gekås med D och köpt massa julklappar.

* Vinkat av min älskade bror vid tåget. Han har åkt 5 v till Fillipinerna.

* Blivit bra förkyld hostar å e hes.

* Var på flera fikan med min Emelie så mysigt varje gång..

Givetvis jobbat med ;)

Har jobbat denna helg som precis har varit .

Är ledig i dag så skönt kan jag säga . ska baka Lussekatter med mamma i dag :D
Ska även sätta upp lite julgardiner om jag hinner...


bilden är lånad från goggle..




jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva det e ju så skönt att skriva av sig i bland...


Over and out Suz


Kommentarer
FRIDAHCHARLOTTA

Lät som bra saker du gjort :D



För övrigt lottar jag ut lite hudvårdskit,.. kanske en bra julklapp eller så :):)

2009-12-14 @ 09:47:36
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
FRIDAHCHARLOTTA

**



kul att du ör med:)

2009-12-14 @ 16:59:07
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0