Gran torino

I onsdags vart ja super duktig satte min vackra stjärt på cyklen och började trampa till träningen i Vinberg. Tränade så mkt jag kunde innan foten smärtade ... Sen blev det en trevlig cykel tur hem oxå.

Efter träningen känner jag att jag att jag börjar bli lite kraslig men men tänker jag ...

Jag hoppar upp på torsdags morgon ont i halsen värmer lite vatten och lägger i honung blev lite lenare i halsen. men med lite ont i benen så cyklade jag till jobbet och det gick fram till ca kl 14 då min röst börjar försvinna...oh på köpet så ska jag jobba till 16....
Så när jag va hos en man och skulle sätta på Kaffe så fick jag verkligen gapa högt för att han skulle höra mig... han säger du e lite hes hör jag...
NEHE tror du hihihihi.....

När jag kommit in på kontoret kände jag nej jag orkar inte jobba i morn ghosta på de stackarna och de hör mig inte för jag e så hes.... Tack gode gud fanns det personal.

Men när manen i mitt liv kom hem blev det en tur till thaien i stan och satt där och myste och åt...

Sen blev det lite filmer från Hemmakväll.

Så vi la oss i sängen och kollade på Clintans film Gran Torino.... skit bra film enligt min mening.






Men jag kan säga att i dag e jag såååå glad att jag e hemma för i dag får jag verkligen inte ut ett ord. hostar och näsan e inte min vän :/

Nu ska jag fortsätta kolla på the Voice på 5an....

ses om ett tag

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0