Snabeldraken är framme

Varför ska det åska när jag är ensam hemma?

jag gillar det verkligen inte. usch. visst respekt har jag med nej gillar det bara inte .



Började städa för en timme sen tänkte att jag skulle dammuga lite med just när jag tagit fram snabeldraken å ska sätta i svansen i kontakten blixtrar det ... morr får väl vänta lite.



Men min kära mor kommer snart å vi ska fixa inför helgens galej :D

Längtar ska bli så kul :D
På fredagen blir det väl ca 40 personer då ensdast släkt med respektive. jo jag vet jäkla massa folk å då kommer ändå inte min kusin emma å hennes jesper.
Lördagen blir vi ca 18-20 pers
Satt och tänkte innan jag kommer ju va helt slut körd på söndagen ju ...

(för er som inte vet eller har koll så fyller jag år hela 25 år )
nej nu ska snabeldraken dansas

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0