Så trött

Jag vet inte vad det e för fel på mig igentligen har vart så super trött i 2 dar
spelar ingen roll om jag tränar. dushar, äter och dricker eller sover ordentligt jag har testat allt men inget funkar.
Har tom tagit C-vitamin men icke...

Jag kan inte va en roligt flickvän eller arbetskamrat känner jag..

Tur att man ska jobba kväll i morn sova lite längre iaf får se om det hjälper . ( ha tror inte det)

Är det någon som har ett annat tips som jag inte har testat??

Läste iof precis på Sjukvårdsguiden att trött het kan orskas av en infektion i kroppen . hm kan ju iof kanske stämma har ju ont i halsen och tung i huvet.




puss


Kommentarer
Fia

Du kanske är gravid!!!!! =)

2009-08-15 @ 19:24:02
URL: http://enruta.blogg.se/
suz

haha nej det e jag inte det vet jag...

e piggare nu. hade väldigt stor sömnbrist e bättre nnu när jag fått sovit ut..



Gravid blir jag inte än på ett tag :S

2009-08-16 @ 15:37:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0