orkar inte längre

jag bara inte längre va så här hes och förkyld nu räcker det....
Har inte haft en röst sen i torsdags efter middags.
Det e så frustrerande så jag kan krivera.....

Nu vet jag inte om jag ska jobba på måndag heller , jag jobbar ju med äldre kul att inte kunna prata med de på hela dagen... nej....


Mannen kommer hem lite tidigare än beräknat gick inte så bra i rankingfinalen som han ville..
Han har vart i Jönköping sen i fredags em.

Men jag saknar han så jag e bara glad att han kommer hem till mig ;)
Det ända negativa med han bowlingspelande e att han inte e hemma så mkt....
Nu har han vart i väg i tre helger i rad och 2 av dessa e jag ju led så det har vart lite tråkigt men då hinner man ju sakna varandra med ju.....
Men jag e verkligen glad att han gör  nått han brinner för ....
Puss

Nej nu ska jag väl ta och äta lite frukost och städa och laga lite mat....

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0