Nu börjas det igen

Jo då nu e bowlingen på G igen.

Lite tråkigt blir det när man inte får ha mannen hemma som man har haft nu under semestern .

Men jag skulle aldrig i min vildaste fantasi be han att sluta bowla aldrig...

Lite segt blir det att se varandra ca 1h innan man ska sova sen e det hej då igen.

visst kan det va skönt med egen tid med det säger jag inte och kolla på hemma matcherna e ju alltid kul ....

Jag förstår inte de personer som säger till sin partner att sluta med det dem alltid gillat och är bra på , kämpat sen barnsben för att nå till toppen för att de vill utöva sin sport eller annat fritidsintresse som i vissa fall kosta fasen så mkt mer pengar än kanske tex bowling ...

Tåls att tänka på ;)





Mannen i egen hög person i klubb tröjan :D

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0