Läkarbesök och Fest

I går cyklade jag , föräldrarna, ena brodern , farbor å 2 kusiner till Morup för lite grillning å bara allmänt mys till vår äldsta kusin Carola med familj.
God mat vart de, mkt lek med barnen blåste såpbubblor, gungade spelade kubb och åt glass....
Lika mysigt att träffa de små liven som börjar bli stora nu. Leo är 3 i augusti och mitt gudbarn Nathalie var 1 år i januari.
tiden går så fort.
Mannen följde inte med pga att han fick feber igen i går morse , hostade som den .

Så i dag tvingade jag ner han till dr, och fick veta att han har öroninflammation så nu går stackarn på penicilin. hoppas det blir bättre nu inte kul å va sjuk i snart 2 v....




Fredagen bestod till första delen jobb sen på kvällen begav vi oss till Helena på fest ..
Lika trevligt as ever....
Har så kul med dessa brudarna  lika sjuk humor som en annan . man kan bara inte ha tråkigt



Jag och Josefin ....




Helena och Katarina

Bilderna är lånade från Helenas facebook ;D tack ;)
Tyvärr har jag inget kort på Petra just nu :(

Bilderna är tagna den 18 juli....

Sen blev det utgång på Bratt ganska mkt folk ..... träffade lite folk man inte sett på ett tag roligt att se er :D 
 
Å jo glöm inte att kika in på Gekås bloggen som Helena och Katarina skriver i!!
Man får super bra tips om allt som finns :D
Puss


Kommentarer
Josefine

Du är för bra Susanne! Nu blir Helena och Katarina superglada :)

Och ursnyggt foto på oss ;)

2009-08-02 @ 21:49:04
Katta

Och superglada blev vi! :D

2009-08-04 @ 21:35:36
Helena

Bra tipsat! :D Och kan bara hålla med, mycket trevligt har vi! :)

2009-08-08 @ 21:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0