Kan man vara mer än glad?

God morgon

I går satt jag på möte med min chef och disskuterade min anställning.
Saken hör till att jag den 1 september blir fast anställt i kommunen. Wiie

Enligt kommunensriktlinjer så blir man lasad som det heter när man jobbat 720 timmar inom loppet av 3 år har jag för mig...
På den 721 dagen avgör det vilken % man får på anställningen.
I mitt fall föll den 721 dagen på en städrunda. ( den minsta turen som finns) en 10-14 tid det vill säga 70%.
Men som tur är så behövs en större anställning så jag fick en fastanställning på 90%.

Men tanten satt och höll på de 90%en bra stund så jag blev lite lak och sa att du vet ju att det behövs mer % . men efter en kvart så gläkte hon ur sig att jag fick 90%.

Så i går satt jag med ett glas vin och firade i min ensamhet (mannen tränade)









I dag är jag ledig lovely :D sen jobbar jag ju iof tors-mån men jag tjänar ju pengar om inte annat hihi...

I dag ska jag väl ge mig ut i det fina vädret och gå ner till stan och kolla upp om det finns fot skydd så jag slipper tejpa mina fötter alltd får se vad de på intersport har att säga .....

I kväll blir det träning för min del , Fia kan tyvärr inte följa med men det hade jag inte heller gjort om jag vart henne , hade gärna skippat träningen för en trevlig kräftskiva :D

puss i ljumsken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0