jag behöver verkligen en människa som piskar mig

ja nu vart verkligen det värsta gjort .

Att gå till träningen överhuvudtaget. (sheck)
Möta alla tjejer och tränare (sheck)
Börja springa på planen med en boll (sheck)
Att klara sig genom konditionen (sheck)

Trodde jag skulle dö, flera gånger men klara det :D
Har nog gnällt som en karl när de e förkylda idag men jag gav mig fan på det och klara det...

Har inte svettats så här mkt på ett vällllldigt bra tag. och det känns underbart ..

Jag behöver verkligen en människa som piskar på en och ha andra som gör samma sak och att de inte ger sig och jag vill ju inte vara sämre ;)
Men det va man ...

kvällens dusch va det bästa på länge...

Som vi sa tillvarandra man har nästan saknat svett doften ... hihi jag vet äkligt men det e nått ändå....

Men nu ska vi ge oss på det på måndag igen ska bli kul nu när man kommit in i det ......

Tack Fia för i dag.....

Nu sk a vi glo på film sen e det natten

Puss


Kommentarer
Fia

Tack själv! Tycker det är riktigt kul att vi gör detta ihop!!!!

Såg att du va nyfiken i bloggen innan=) O ja det stämmer, byter namn inom kort o då heter jag bara Fia wiii

Men det ska väl inte va något bekymmer för dig??=) Du säger ju inget annat till mig ändå Hahaha...

2009-08-07 @ 21:30:44
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0