Is not having the time of my life right now


Ni ska inte läsa detta om ni inte vill dras ner av mina negativa rader nej ok mitt negativa inlägg

Som vanligt känns det som har man PMS besvär , vissa av er tänker jaha va det bara det...
Men jag lider faktiskt.

Börjar med huvudvärk sen kommer mensen, käkar tabletterna som jag fick av en jobba kompis och det lugnar sig så man kan röra sig iaf...
Var faktiskt nere på gyn i dag och beställde en tid för nu vill jag inte va så här längre. jag fick en tid i OKTOBER ja du läste rätt.
Jag sa att jag ville ha en akut tid nu! men nej tyvärr fans det inga sådana. suck :(
Så säger hon (barnmorkan) ja det e ju ca bara 2 menstrationer kvar ....
Ja 2 hela förjävliga veckor men visst det fixar jag :/

Hur kul e det att ha sveriges bästa humör ?
Ont som en idiot i magen känns som en 90kg person sitter på magen och inte vill flytta sig innan tabletten vill värka. KUL ? Nej just det....
Tycker man själv e ful och äklig .
Tror att ingen gillar en ....
And so on ....

Usch jag skulle kunna förtsätta i oändlighet men vill inte tynga ner er alla med mitt skit....

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0