en skön smärta och festande

Jo då min träningsvärk gick över i söndags .
skönt det för i går skulle man på det igen. klarade kontionen lite bättre men med en 30 min kvar händer det nått med min fot. vet inte om jag sträckt utsidan eller vad jag gjort. men ont gör det men bara att bita ihop....

Men till min 25 årsdag :D

hade en jätte bra dag fick ledigt från jobbet skönt va det kunde hjälpa mamma med en del som vart kvar...
På kvällen kom släkten 40 pers.
FIck fina presenter så som en assistent (att baka i) av mina föräldrar
Sen pengar . massa blommor mmm


På lördagen blev det festa med vännerna med god mat lite pinsama lekar och lite för mkt att dricka enligt mig hihi men kul hade jag...
FIck även mkt fina presenter då med presentkort, ljus, vasar och blommor...
Och en massa skratt ihi...

tack alla för en trevlig helg..

söndagen bestod av sönm och grillning och hämtning av mina presenter hos föräldrarna..

kram å puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0