Underbart !!!!

I går efter en stressig dag på jobbet,
kom mamma hit och hjälpte mig att baka tårtor till
D´s födeledag Som e i dag!!!
Grattis Älskling vet att du inte e sååååå glad för att bli ett år äldre.
Men tyvärr livet e så....Pusssss

Det blev Mormors marängtårta med vårdgårdaris. Till D´s jobb.
Och en kola tårta till D och grabbarna grus i morn...

I morse va jag ute och gick med underbara Fia
Så skönt de va , friskt och fint väder...
skönt att få prata av sig och höra hur hon har det med sina små liv...
:D

Sen blev det en tur ner till staden hade inte mkt att göra så jag pallade mig ner.
Gick förbi optikern och  kolla om mina linser hade kommit och yes det hade de...
Nu blev man 1800 kr fattigare men vad gör man inte för att se snygg ut *skratt*
Nej men det e ju såååå skönt att ha på sig solglasögonen nu :D

Sen grävde jag fram D´s brassestol ur garderoben och satte mig i solen utan för ...underbart värre !
Kan det bli bättre att sitta i solen lyssna på Takida nopp tror inte det...
Sen att man slummrar en stund e ju bara en bonus. hihihihi

Så om en stund kommer födelsedagsbarnet *blink* hem....

Puss o kram
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0