Underbart väder

Det började i går.
Jo då när jag cyklade till jobbet var här så skönt ute säkert 11 grader och solen va uppe.

Så det blev att vika upp arbetsbyxorna lovely. :D

Kände att det inte va så kul att jobba till 16 när det va så fint väder. Hade ju gärna legat ute i solen och bättrat på min bränna ;)

Men det är så skönt att inte vara inne och jobba på en avdelning i detta väder visst att man flänger fram och tillbax i bilen men man får va ute i mellan åt oxå.

Efter jobbet cyklade jag ner till stan och på vägen ner träffade jag på en gamal vän och klasskompis Maria kul och se henne och säga hej :D

Anledningen till att jag cyklade ner var för att beställa tid för klippning och slingning av mitt vackra svall hihi...

Vid 18.30 tiden åkte vi till mina föräldrar som bjudit hem oss för att grilla lite mkt gott och trevligt synd bara att jag blev så jäkla dålig i magen bara :(
Det e så strängt när man inte vet varför man e kass....det va ju inget lactos i maten men lik för baskat blir jag dålig...

Som jag sa till dem i går va att jag skulle nog söka till Diagnos Okänd på tv3 tror jag det e.
Hade vart trevligt att få min mage utredd, vet varför man blir så kass och veta vad jag kan äta och inte ....

Men efter en godnattsömn mår jag bättre men e seg i huvet och magen kurrar inte konsigt jag har ju inget kvar i magen.

Nej om jag ska proppa i mig lite frukost kanske :D

Sen blir det lite städning här.

Sen ska jag träffa mamma vid 10 tiden
Vi ska åka och köpa present till min kusin alex som fyllt 25 i går och ska firas i morn.
Sen ska vi köpa utemöbler som vi ska ha på våra jätte raka gräs plätt (NOT)
Ev kanske vi hittar en grill till oss oxå så vi får se vad som inhandlas .

Åter kommer senare i dag...

Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0