Påsken 2009

Usch nu har jag inte skrivit på ett tag sorry....

jobbade skärtorsdagen och långfredagen gick bra och va ganska lugnt..
fredag kvällen blev lugn

Påsk aftons dagen begav vi oss ner till staden och strosade bland allt folk sen träffade vi min kusin Emma och tog en fika i solen på Stålboms.....

Så kvällen blev det efter mkt om och men grillning hos mor och far ...
Grillen ville inte komma igång...
men sen blev det grillad fläskfile och hemma gjord potatissallad mumms....
Skönt att ta det lugnt i bland med....
trevligt att bara sitta och tjöta ....
Thommys kompis christian va hemma med även farbror Bernt och kusinerna Mikael och Jennie...
Sen kollade även Extra kusinen Frida och hennes komis Jonathan in med trevligt...

Så i dag får vi se vart vingarna bär oss ...
FUnderar på att sätta mig i solen och läsa klart min bok jag började på för ett tagsen..
Kl 10.31 på morgonen i Khao lak....
Läs den den e skit bra men sorglig..

So long
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0