Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Det är namnet på en bok hon skrivit om sitt äktenskap som hon ingick som gravid och 19åring. Allt var bra och gulligt i början sen övergår allt i misshandel och fullständig terror.
Det är bara början av vad som står på baksidan av boken.

Jag införskaffade mig denna bok i går efter ett tips av min arbetskollega Ann.
Den verkar va så himla bra den boken och jag har bara kommit ca 30 sidor.
Men stackare att ha levt ett sånt liv.



(tyvärr lite suddig bild )
Så här ser denna boken ut...
Är det nån som läst den?
Kommentera gärna :D

Har även börjat läsa systrarna Graaf´s bloggar
Kan även ni göra bara att klicka här
bloggfamiljen

Nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta läsa boken :D

Kramkram
Suz


Kommentarer
Jen

Japp, jag har läst den. Den är bra, men ändå.. nja, jag vet inte... slutet är väl SÅDÄR. Önskade väl ett annat, men säkerligen svårt när man har barn ihop. Kraaaam!

2009-04-23 @ 18:36:13
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Fia

Har också läst den! O kan säga att början är bra...mellan ok men slutet jag vet inte=)

Men den är verklighetsbaserad o det är dom bästa böckerna enligt mig!!

Kram

2009-04-24 @ 12:15:20
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0