Jo då jag lever

Har vart underbart att va ledig nu i 2 dar .
Väldigt välbehövt.
Inte haft lika ont i huvet i dag men det börjar kännas nu på kvälls kvisten.

 armbågen tog mkt skryk men i dag e den blåare :D

 Kanske inte ser så mkt ut för världen men det känns kan jag säga . stramar väldigt och kan inte ens öppna en bruk.



Har inte gjort många bra knop i dag eller jo. Har vart i stan och köpt mig en fin röd bh :P

Kul och hitta saker på rean. Kappahl har en hel del på rea faktiskt ... lovely


Sen blev det lite potatis skalning och brunsås gjord med. Till fläskfilen som blev över sen i går.


Så nu blir det väl mer slapp i soffan antar jag mannen e ju som sagt i bowlinghallen på möte och sen KM.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0