Funderingar kring män och kvinnor

Har suttit och funderat lite och diskuterat med en kompis...

Något vi inte fick kläm på vad :
Hur kommer det sig att Män har så svårt att visa / uttryka sina känslor .?
Visst vissa e bättre på att visa än uttrycka.
Med uttrycka menade vi säga Jag älskar dig. , vad fin du är ... lite positiv kritik från den man älskar. inte varje dag kanske eller jo nått iaf en puss en kram . en sån där kram jag ville inte gå från dig kram :D Hänger ni med...

Men nått jag inte fattar e det inte manligt att visa sina känslor eller?  rätta mig om jag har fel?

Jag säger inte att vi kvinnor e bättre än män det finns säkert män som e bättre än sin kvinna att uttrycka sig.

Men jag eller vi kan känna att vi iaf är bättre på att visa och uttrycka oss.



Sen i förra veckan kollade jag på Fråga Olle på Kanal 5.
Så satt de och diskuterade om vad kvinnor och män tänder på ?

De menade på att eller visst det e sant.
Att män tänder på en kvinna bara att titta på henne iaf de flesta eller?
Vissa tänder på Brösten, rumpan, ögonen, eller föroppningsvis personligeheten oxå.

Men då menade Kartin Zytomerska (stavningen?) att kvinnor men mest henne själv att hon inte tänder på mans kroppen.
Hur kan man inte tycka en kille e snygg bara att titta på han hallå vad e felet egentligen.
Även vi kolllar ju på rumpan , mukler?, ögon, utstrålning, personligheten.?, händer.

Men nått jag tycker e snyggt suck e en kille som e ute och går med en barn vagn. säger bara o my god.
bara det faller man för hoppas man får se D göra det en dag ;) hihi *blink*

Vad anser ni om detta?
 

Kramar Suz





Kommentarer
Jen

Min karl är flera gånger mera känslosam än vad jag är, han är "kärringen" i förhållandet hahaha... Tror faktiskt att det beror på vem man är istället för vilket kön man har =) Fika snart el? KRAAAAM!

2009-04-28 @ 21:08:09
URL: http://jennicalouise.blogg.se.
Fia

Titta inte på min man när han är ute me vagnen bara skratt



Tycker du har helt rätt! Mukler måste man ha=) o en fin nacke, axlar rygg....där snackar vi vacker kroppsdel!!!!!

Puss på dig!!

2009-04-28 @ 21:52:00
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0