Bara att bita sig i läppen och gå vidare

Vilken helg asså :D

Fredagen va lugn iof jobbade jag men det blev lugnt.

Lördagen blev en kort dag på jobbet då till 14.30 sen skulle jag och min mamma cykla till Blomsterlandet som inte ligger långt från jobbet.
Vi började cykla allt va frid och fröjd, tills mamma tog en genväg jag inte visst fanns.
Hon svängde och jag cykla rätt in i hennes bakdäck ..... som ni säkert förstår gick det inte så bra för min del.
Det blev en jävla vurpa , slog i huvet i asfalten (gick inte hål men en bra bula) slog upp vänster handen (som en krona skit ont ) sen slog ja höger armen vid armbågen där e det skrubb sår och ett stort blå märke, höger ben ovanför knät har jag ett blå märke, och ja höften me slog jag i.
Det e ett under att jag inte spräkte skallen för fy vad ont det gjorde. (nej jag hade inte hjälm). KOnstigt med att inte min älskade röda skin jacka inte gick sönder eller jeansen skummt men jag lever.

Vi kom till Blomsterlandet hittade en fin blomma till Fia.

Så sen blev det lite vila för mitt huvud innan vi skulle till Fia på 25 årsfest.
Vi hade en super trevlig kväll med god mat trevligt sällskap och massa roliga lekar hon och challe hade hittat på :D
Sen blev det utgång till Bratt tack Challe för det :D
Tack för den tevliga kvällen.

Så i går blev det ju som sagt jobb tänkte visst det fixar jag.
När jag skulle börja köra bilen kände jag hur det stålade i benen och upp i ryggen , huvet pullserade. När vi hade rast tänkte jag att mat och panodil skulle hjälpa, ut igen och köra sista rundan vid 21 när vi va klara för att köra in kände jag bara hur ont jag hade i huvet och att jag mådde illa.

Så i dag sov jag till 10.30 gött men ska ju jobba i kväll med så det e bara att bita sig i läppen och gå vidare e ju ledig i 2 dar nu skönt.....

Kram kram
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0