1:a dejten

Jo då det stämmer vi har inte vart på någon dejt sen vi blev tillsammans.
Jag kallar inte dejt att åka hem till varan och glo på film eller äta nått lätt .
Nej som sagt så i går va vi nere på Thaien och käkade och hade det mysigt..
Tack babe mkt trevligt.

Sen vandrade vi till Emme och Dennis och tjötade lite skit.



I dag så va mannen choach i sitt gamla lag Team Clan.
Grattis till Allsvenskplats...
När han va i hallen så vart jag och mamma i stan och shoppade lite.
Hon hittade ett par mkt snygga vita capri jeans och en snygg blus på Kappahl och en sjal på Veromoda.
Jag införskaffade mig ett par snygga stuprör på Veromoda. Kan meddela att de var efterlängtade iom att alla mina jeans e sönder  i grenen morrrrr.

I kväll blir det bara lungan.
Antagligen blir det hockey i kväll om mannen får bestämma Sverige spelar ju i VM. hmmm

Imorn blir det bowling på kvällen Mannen och ett x antal andra spelare ska spela
Super sixxxxxx i Götet. hoppsas att han går till final och vinna lite pengar till mig :D hhihihi *blink*
Nu ska jag va trevlig

Puss i ljumsken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0